Followers

Friday, June 29, 2012

开学1week

THE first week of school was ended.
-touching-
the next Monday also no school.
No very fast for 1 week
but also not very fast
but for me is very fast hahahahaahha.

开学第一天就马上提议说不做班长了
幸好级任老师明白我真的不想做
心里松了很多
觉得现在才是我开学的开始!
真的想考好成绩
真的不想留级
真的不想再被爸妈讲了
真的想读书
可是.....

我现在最害怕最不喜欢的话就是每个亲戚每个长辈都会讲同样的一句话
你啊 要读书读好好啊
以后赚多一点钱养爸爸妈妈
为自己好
..真的很干
我马懂好!
听到这句话很烦
我又不是故意辜负你们的
听到很显

觉得自己不是班长过后有一点改变
终于有自由了
疯狂一点点

女子,认识你很好的
第一次出门就可以酱好笑
我第一次遇过勒
就是很容易聊天
话题ramdom
如果你不是band的我看我应该完全不认识你瓜

毛,
今天女子跟我讲一件事
那个男的很过分
竟然讲出这种恶心的字眼
r如果是我我一定一巴跟他fin过去咯 =.= 

开学就是学新的东西的意思
the second day of school we having test .wtf so fast is this lol.
and now i am getting hater and hater abt chemistry 
damn! always confuse me . totally mind F.
Can't you teach us 1st then give us the pratices isit ??
you think we genius or what?
give us so many question and throw to us and only give formula .
wtffffffffffffff.
physics is like totally dont understand .
argh.
today we having english debate .
 its really fun but too nervous dont know what to say oh f!
i am so sorry to cause you all lose 
hope we win la hor .
still dont know the answer yet .

on Wednesday i got band .
i went for sectional..
and ... so .. "throw face" sia
i admit i am totally a music idiot 
dont laugh at me please omg . 



2 comments:

  1. 我一定會主動去認識你[如果你不是band的]XD!!
    其實我甚麼都可以share的但要看人品XD!
    最近又有樣東西和你share了
    你懂我放fb的關係吧??我們真的只是好朋友關係咯!!!
    誰知道昨天才知道他有女朋友==而且還分手
    媽的我現在好像第三者咯!幾把~我真的甚麼都不知道咯~有空去看看我寫的post蛤~

    ReplyDelete
  2. 哈哈哈 淑女
    你够胆谁都可以认识到啦 可能总统也可以jek
    继续share我喜欢听你share东西 哈哈哈哈
    希望那个印度仔不要再找你啦 晕倒

    ReplyDelete